Välkommen till utställning i Sollefteå 9 maj

På lördag den 9 maj är det dags för utställning i Sollefteå. Det är i vanlig ordning ett samarrangemang med Västernorrlands Stövarklubb och Dreverklubb. Domare för Beagle är Margaretha Carlsson.

Katalog kommer att finnas digitalt under fliken ”Katalog 2026” i huvudmenyn här på hemsidan från kl. 8:00 på lördag och en länk skickas ut till anmälda hundägare.